- Szegmentáció - Bankszövetség e-hírlevél 2004/4.sz.
- Az ügyféljövedelmezőség mérésének lehetőségei - Bankszövetség e-hírlevél 2004/5-6.sz.
- Keresztértékesítés a pénzügyi szektorban - Bankszövetség e-hírlevél 2004/7.sz.
- Ügyfél megtartás, elvándorlás elemzés - Bankszövetség e-hírlevél 2004/8-9.sz.
- Marketingkampányok menedzselése - Bankszövetség e-hírlevél 2004/10.sz.
STRATEGY /BANK
2009.11.30. 19:41 S.CH
Szólj hozzá!
Címkék: crm strategy cikksorozat
A bejegyzés trackback címe:
https://c-r-m.blog.hu/api/trackback/id/tr811564631
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.