HTML

C-R-M

Publikált CRM cikkek tárhelye: banki és biztosítási szektor, telekommunikáció, kereskedelem ***************************** FONTOS! A BLOGON MEGJELENT ÍRÁSOK CSAK A SZERZŐ ENGEDÉLYÉVEL, A HIVATKOZÁS PONTOS MEGJELÖLÉSÉVEL HASZNÁLHATÓK FEL. *****************************

Friss topikok

N°°227 EFMA Journal - January/February/March 2011

2011.02.04. 12:07 S.CH

megjelent:

MKB Bank (Hungary): Implementing CRM to support business strategy

"In traditional banking the legacy account management system was at the centre of operations. What about the front-office, the financial advisors and the relationship managers? Their main goal is to acquire prospect clients, deepen the relationship with the existing clients and enhance their value by identifying needs and offering suitable services. We believe that our CRM front-end solution is filling the gap, and  it is rightfully becoming the core application for business...."

Szólj hozzá!

Címkék: crm Case study

A bejegyzés trackback címe:

https://c-r-m.blog.hu/api/trackback/id/tr172638331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása